onsdag 24. august 2011

Det nærmer seg høst!

Skolen har startet igjen, jeg har begynt i praksis og hverdagen er her igjen! Det er godt. Det er fint å være hjemme og ha lang ferie, men det var virkelig på tide å komme igang igjen.
Har trent med Solo i kveld, ble noen runderinger, noe han er helt konge på, han er helt desperat etter å få komme ut til figuranten, går med nesen ned og søker seg raskt frem. Figuranten gjemte seg på siste slaget ca 50 meter ute i skogen, uten at han på forhånd hadde sett at hun gikk ut eller hvor. Han gikk målrettet ut og fant henne raskt. Runderinga trenger han ikke motivasjon for å gjennomføre på dette tidspunktet iallefall :D

Jeg trente en kort økt med apporten, nå kan jeg kaste den langt fra meg og han henter den og kommer inn til meg og setter seg, så det går bare supert. Nå må jeg bare få lært han utgangsstillinga. Vi prøvde litt på det i kveld men han skjønte ikke heeelt at han skulle sitte ved siden av meg, han vil gjerne sitte forran. Men vi har startet på et 7 ukers valpekurs nå og satser på å trene det og fri ved fot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar