lørdag 6. august 2011

Ay Ay!! :D

Soloen har skjønt det!!! Apportbukken skal HOLDES!!! :D To korte økter i dag og han skjønte det! Han løftet apportbukken fra bakken og så på meg mens han holdte den, ble så glad at jeg nesten holt på å glemme å klikke, men klikket kom på riktig plass! Han var i storform for trening, skikkelig gira! Det var virkelig rett tidspunkt da! Så vi repeterte litt og leka masse:) Nå tar han bukken både fra bakken og fra hånda mi og holder den til jeg klikker. Jeg har vel og merke ikke utfordret tiden, så 2-3 sekunder får holde nå i starten, så får jeg drøye etterhvert :D Happy iallefall for at pelsen har skjønt det ;)




Solo fikk sin første dusj i kveld, syntes han trengte det siden han har gått med body i ukevis og ikke lukter særlig sjarmerende...Hvor fornøyd Solo var med det vet jeg ikke helt, men ren ble han :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar