onsdag 5. mars 2014

Oh! Her har det vært stille gitt....

Selv om jeg (nesten) hadde glemt denne bloggen, har vi fortsatt treningen. Jeg fullførte jordmorutdanninga for 2 år siden og vi har økt familien med en (tofoting) siden sist...Phu...men NÅ er det full fokus for å nå vårt store mål!

Solo har vokst til å bli en riktig så staselig kar, og vi er klar for å ta apell-prøven.
5 momenter skal godkjennes av NRH-dommer....ja....ganske snart ;-)

- Tilgjengelighet
- Apport
- Innkalling
- Fri ved fot, 2 min
- Dekk og bli, i 5 min med skjult fører (forstyrrelse etter 2 min)

Det skal bli godt å bli ferdig med denne biten, det begynner å bli mer vårlig ute. Sommeren nærmer seg med sportrening, rundering, felt og lyse treningskvelder. Gleder oss!

Skal få tak i en "fotograf" i nærmeste fremtid, slik at jeg får lagt inn litt treningsbilder snart :D

1 kommentar:

  1. Dette kommer til å gå superbra =) Gleder meg til å følge dere videre framover i jakten på den gule vesten ;)

    SvarSlett