torsdag 14. juli 2011

Da blir det operasjon :(

I dag var vi og tok nye røntgenbilder som viser at leken fortsatt ligger i magesekken til Solo. Han har kastet opp to ganger nå, i går morges og i natt. Var litt usikker på om jeg skulle kjøre til Grong og få dette gjort da de er mer erfarne men det blir to veterinærer som skal ta seg av operasjon og anestesi her så jeg tar sjansen. I tillegg slipper han jo den lange kjøreturen etter operasjonen. Nå er det 2 timer til jeg skal dra med han til veterinæren, er så spent og bekymret. Måtte gråte noen tårer for lille Sologutten min da det ble bestemt at han skal opereres, er så redd at dette skal gi noen problemer i forhold til videre trening og bruk av han. Håper virkelig inngrepet blir vellykket og at jeg får en frisk og fin Solo, uten pipeleke innabords...

1 kommentar:

  1. Mange klæmmæ!
    Skjønnæ godt at du e både redd å bekymra før lille gutten, men håpe å trur at inngrepe går bra å at dåkker får tilbake en frisk å fin Solo etter inngrepe :)

    SvarSlett