torsdag 17. mars 2011

Treningsblogg!

Jeg kommer til å bruke bloggen som et verktøy for meg selv. Jeg kommer til å skrive om treninger, fremgang, motgang, frustrasjon og all gleden jeg kommer til å møte de neste årene på veien mot målet som redningsekvipasje.

Jeg har lest mye om Canis-metoden og sett Canis-tv. Håper virkelig jeg kan klare å få til en så flott hund som de hundene der er. Det er en treningsmetode jeg liker og ønsker å benytte meg av til min hund.
Da jeg snakket med hun som eier tispa som venter valper, skrev hun meg opp med ønske om hannhund. Det var flere som hadde bestilt valp av henne men de ønsket tisper, så da er jeg vel nesten garantert valp derfra;)

I dag er det kun 18 dager til lillevofsen min blir født<3
Gikk litt bananas i går, siden jeg endelig har funnet ut når og hvorfra jeg skal kjøpe hund. Var rundtomkring og kjøpte hundebur, klotang, bånd ++ og har bestil fra Canis; klikkere,leker, matskåler o.l:) Nå er huset klart for å få hjem den peneste lille røde gullklumpen!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å følge dere på veien mot redningshund :)

    SvarSlett